Jak tworzyć opisy kategorii dla wszystkich artykułów?
Opisy kategorii dla wszystkich produktów, choć niestety bardzo często pomijane przez właścicieli sklepów i stron internetowych, mają kluczowe znaczenie w kwestii pozycjonowania strony. Odpowiednio napisane, będą sprawiać, że strona będzie pięła się w górę po szczeblach algorytmu Google.
Opisy kategorii dla wszystkich artykułów – czym są?
Opisy kategorii dla wszystkich produktów, to najprościej mówiąc teksty wskazujące algorytmowi Google, co zawiera dana strona. Odpowiednio skonstruowane opisy, zwiększają ruch na portalu, a to bardzo pozytywnie wpływa na pozycjonowanie. Opisy kategorii, zawierają w sobie potrzebne frazy, które mają wpływ na naszą pozycję w wyszukiwarce. Strony nie zawierające takiej treści, bardzo często gubią się w odmętach internetu i nie jesteśmy w stanie ich odnaleźć. Jeśli więc zastanawiasz się, czemu ruch na Twojej stronie jest zerowy, być może to jest przyczyną. Dzięki dobrym opisom kategorii, nasz sklep lub portal będzie wyświetlał się na większą ilość fraz oraz pojawiał się na zapytaniach long-tail.
Jak powinien wyglądać prawidłowy opis kategorii dla wszystkich artykułów?
Przede wszystkim, nie należy przesadzać z treścią. Optymalna liczba znaków, która sprawdzi się przy opisach kategorii to od 1000 do 2000 znaków. Ważna jest jakość, nie ilość. Jeśli jednak nie zmieścimy się w ramach, lub nasza strona nie jest przystosowana do tak długich tekstów, możemy ukryć je pod przyciskiem „czytaj więcej”. Jest to często praktykowany sposób, który sprawdzi się pod warunkiem, że pierwsze zdania będą odpowiednio przyciągające. Nagłówki powinny być formułowane tak, aby zwracały naszą uwagę i sprawiały, że tekst jest czytelniejszy. W opisie kategorii, musimy również zawrzeć tak zwane linkowanie wewnętrzne. Wszystkie te czynności, przyczynią się do wzmocnienia pozycji danych fraz, a następnie do podwyższenia pozycji naszej strony w algorytmie Google. Zapraszamy do zapoznania się z artykułem https://copyexperts.pl/oferta/opisy-kategorii-w-sklepie-internetowym/, który tłumaczy dlaczego opisy kategorii są tak ważne. Być może właśnie tego, potrzebuje Twoja strona.